top of page

פיליפ פליגר - רץ מרתון וספורטאי החסות שלנו


פיליפ פליגר PHILIPP PFLIEGER

התחלנו את השנה עם חדשות מגניבות: פיליפ פליגר ( Philipp Pflieger ) הוא ספורטאי החסות החדש שלנו לשנת 2021 וירוץ עם גרבי הריצה שלנו. פיליפ מוביל את סצנת הריצה בגרמניה מספר שנים, זכה לאינספור תארים על הישגיו בתחום הריצה והכותר גם כרץ הגרמני המהיר ביותר באולימפיאדת ריו בשנת 2016, בנוסף הוא מחבר ספר הריצה ״ רץ בגבול: מדוע מרתונים הם האתגר הגדול ביותר עבור רצים״.

לאחרונה שיפר את שיאו האישי במרתון ולנסיה וקבע זמן של 2:12:15. כיום מתאמן פיליפ לאולימפיאדת טוקיו ומאמין שיצליח לקבוע קריטריון אולימפי. שנות הניסיון של פיליפ בתור ספורטאי, רץ מרתון מקצועי ויכולתו לחשוב מחוץ לקופסה בהחלט יעזרו לנו לחזק את מעמדינו בתחום הריצה ולהמשיך לשפר ולהרחיב את המוצרים שלנו ולשפר את גרבי ריצה שלנו. פיליפ יודע מניסיון אישי מה הדרישות והחשיבות של מוצרים בעלי ביצועים גבוהים, כמובן שהוא אוהב להוסיף קצת סגנון וסטייל מגניב לאימונים שלו באמצעות גרבי ריצה!

בנוסף פיליפ מפיק את הפודקאסט בסטזייט ( bestzeit ) יחד עם עיתונאי הספורט ראלף שולט ( Ralf Scholt) פודקאסט המדבר על ריצה ואירועים בעולם ספורט הסיבולת, בנוסף לתובנות ומאחורי הקלעים על חיי היומיום שלהם כספורטאים בתחומים שונים ופרספקטיבות הנלוות.



0 תגובות
bottom of page