top of page
ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח במייל הנשלח אוטמטית לאחר הרכישה

שירות לקוחות

אם יש לכם שאלות, חששות או מחמאות הדרך המהירה ביותר להגיע אלינו היא באמצעות הדואר האלקטרוני: Hello@incylence.co.il

או באמצעות טופס הצור קשר הנמצא באתר. אנחנו משתדלים להגיב במהירות אפשרית, תוך יום עסקים אחד לכל היותר.

אפשרויות משלוח
4308457.webp
איסוף עצמי
איסוף עצמי ממשרדי החברה בכתובת שחם 8, פתח תקווה.
ניתן להגיע רק לאחר קבלת הודעה במייל כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.
5637272.webp
משלוח עד הבית
המשלוח יגיע באמצעות שליח עד הכתובת שלך.
משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ.
3974122.webp
נקודת איסוף
המשלוח יגיע למרכז מסירה (חנות, לוקר, קניון וכו) הקרוב והזמין ביותר לכתובת שלך.
 

מדיניות משלוחים 

-משלוח באמצעות שליח: שליח עד פתח הדלת בבית או המשרד לכל רחבי הארץ - עלות משלוח 21.9ש״ח.


-איסוף עצמי: אפשרות לאיסוף עצמי משרדי החברה, הגעה לאיסוף ניתנת רק לאחר קבלת מייל המודיע כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.
כתובת: שחם 8, פתח תקווה

-משלוח לנקודת איסוף: משלוח לנקודת איסוף (לוקר או חנות) הקרובה לביתך.

משלוח חבילה לנקודת איסוף, המשלוח נשלח לנקודת האיסוף (לוקר אוטומטי או חנות פיזית) הזמינה והקרובה ביותר לכתובת אשר התקבלה במועד ההזמנה בהתאם לזמינות.
איך מקבלים את החבילה בנקודת איסוף?

1. sms ומייל ישלח אליך  בעת הגעת החבילה ללוקר או נקודת איסוף.
2. איסוף החבילה בזמן שנוח לך - ללא תורים מיותרים או המתנה לשליח בבית.
ניתן לעקוב אחר מיקום החבילה מכל זמן באמצעות לינק ומספר המעקב שישלח אליך במייל ובsms לאחר ביצוע ההזמנה.


*יתכנו שינויים במדיניות חברות וספקי המשלוחים בזמני סגר/הגבלות/מצב בטחוני.*
*במהלך חודש נובמבר-דצמבר יתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים עקב עומס חגי הקניות ברשת*

הזמנות המבוצעות החל מיום חמישי יטופלו וישלחו ביום ראשון.
זמני אריזה ושילוח משלוחים בימי עסקים בלבד לא כולל יום ההזמנה עצמו.

לאופציות שילוח נוספות ובקשות מיוחדת יש ליצור קשר במייל לכתובת hello@incylence.co.il
או whatsapp.

 

מדיניות החזרות

זכותך לבטל חוזה רכישה תוך 7 ימים מיום קבלת הסחורה.

על מנת לממש את זכותך לביטול, עליכם ליידע אותנו ( דואר אלקטרוני: hello@incylence.co.il ) על החלטתכם לבטל את הרכישה בדואר אלקטרוני.
יובהר כי ניתן להחזיר פריט - שלא נעשה בו שימוש - המוצר חייב להיות באריזתו המקורית.
במקרה בו המוצר הוחזר שלא כמו בסעיף - שלא נעשה בו שימוש - לא יזוכה המזמין. האתר יהיה בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר באריזתו המקורית.
עלות משלוח החזרה על חשבון מבטל העסקה.

במקרה בו הבקשה לביטול העסקה התקבלה לאחר שההזמנה נארזה ונשלחה ללקוח, יש להמתין לקבלת המשלוח, לשלוח בחזרה את המשלוח על חשבון הלקוח באריזתו המקורית בלבד בצירוף מספר מעקב אלינו, לאחר קבלת המשלוח על ידנו ביטול העסקה יבוצע, סכום הרכישה לאחר הפחתת עלות המשלוח.

החזרת הזמנה עצמאית אפשרית לכתובת: שחם 8, פתח תקווה. (יש לעדכן ולוודא כי ההזמנה הגיעה ליעדה)
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:00
אפשרות לתיאום איסוף עם שליח ישלח לאחר משלוח הודעה על ידך על כוונה לביטול עסקה.

bottom of page