top of page

3 טיפים שאתם חייבים לדעת לפני בחירת גרבי ריצה וספורט


לעסוק בספורט זה מבורך. זה בריא, זה מעורר וזה שומר עלינו צעירים ועל הגוף שלנו בכושר. זה עוזר לחילוף החומרים ומשחרר לנו אנדורפינים בגוף שתורמים ומשפיעים מאוד על תחושת האושר שלנו.

ביגוד ספורטיבי, בגדי ספורט ואופנת ספורט כבר מזמן נהייתה אופנה בפני עצמה, שכבר לא מתאימה רק לספורטאים. חברות רבות ומותגים שונים מייצרים קולקציות ספורט באופן קבוע ופונים לקהלים רחבים יותר ויותר. כבר מזמן ללכת ברחוב עם בגדי ספורט זו אמירה אופנתית ולא רק משהו שעושים בין אימון לאימון.

עם זאת, ועם המבחר הרחב שיש, לא כל חברה שבוחרת לייצר ולשווק בגדי ספורט בהכרח מבצעת התאמה אופטימלית לקהל לקוחותיה. לא בהכרח כל מכנסיים, חולצה או גרביים שתקנו יתאימו לכל סוגי הספורט שאתם עושים.

בבחירת בגדי ספורט ואביזרי ספורט, כמו גרביים למשל, חשוב מאוד לקחת בחשבון מספר משתנים ולוודא כי הבחירה שלכם תואמת את הצרכים שלכם.


גרבי ריצה קצרים של מותג incylence

3 טיפים לפני רכישה של גרבי ריצה:


קודם כל חשוב לזכור שגרביים לא מגיעים רק באורך אחד. יש אורכים שונים לגרביים, שלא משרתים כל סוג ספורט: יש גרביים קצרים ,יש גרביים מעל הקרסול, יש גרביים "נסתרים" ויש גרביים ארוכים.

רצי שטח למשל, נוהגים לגרוב גרביים ארוכים (גרבי ריצה טכניים או גרבי ריצה ארוכות מעל גובה קרסול) מפני שהם שומרים על הרגל משפשופים וחדירת לכלוך ואבנים, רצי אולטרה מרתון המשתמשים בגייטרים יעדיפו גרביים טכניים ארוכים אשר יכולים לסייע במניעת שפשופים מרצועת הגייטר.

אצל רצי כביש למשל זה משתנה, חלקם מעדיפים גרביים בדיוק בגובה הקרסול וללא כל אזור לסטייל ולבצע מסויים.

הבחירה היא אישית יחסית ואין חוקיות ברורה בעניין הזה, אבל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הגרביים הנכונים והמדויקים עבורכם:

  1. סוג הנעל שאתם נועלים – אחת המטרות החשובות של הגרביים היא למנוע חיכוך של הנעליים עם הרגליים. גריבת הגרביים מסייעת לנו להימנע מחיכוך ושפשוף של הרגל עם הנעל ומונעת היווצרות של יבלות וגירויים על העור. הקפידו לבחור גרביים שמכסים כמה שיותר משטח העור, בעלי התאמה מושלמת לכף הרגל ומונעים ככל שניתן חיכוך של הנעליים שאתם נועלים עם העור, במיוחד באזור גיד אכילס המועד לשפשופים.

  2. מידת האלסטיות של הגרביים – שימו לב שגרביים לא איכותיים נוהגים לאבד מהגמישות שלהם ולעיתים, לאחר כמויות רבות של כביסות או לאחר שימוש חוזר ונשנה, הם נוהגים להתבלות ולהחליק מהרגל. גרביים שלא יושבים בצורה טובה על הרגל עשויים לגרום לשפשופים, לפצעים ולגירויים על העור. הקפידו על קנייה של גרביים איכותיים שמחזיקים מעמד לאורך זמן ובעלי איכות בדים ותפירה טובה.

  3. בחרו את המידה הנכונה – אמנם זה נשמע לנו כמו מובן מאליו, אבל אנשים רבים לא יודעים מהי המידה המדויקת שלהם. ריבוי החברות וההפרשים במידות בין חברה לחברה יוצרים בלבול אצל אנשים מסוימים אשר עשויים להוביל לכך שחלק מהאנשים יבחרו במידת גרביים שאינה מתאימה להם. הקפידו על קניית גרביים בדיוק במידה שלכם, מה שיעזור לכם לשמור על הרגליים שלכם ולהמשיך לעסוק בספורט שאתם אוהבים לאורך זמן.

לא בטוחים מה מידת הגרביים שלכם? לא בטוחים מה האורך גרב שמתאים לכם?

מתעניינים בדגם מסויים?

יש לכם שאלות נוספות?

מוזמנים לדבר איתנו דרך כל אחד מאמצעי ההתקשרות באתר, ואנו נשמח לסייע לכם!

0 תגובות
bottom of page