top of page

גרבי ריצה – למה זה חשוב?

גרביים לריצה – למה הן ציוד בסיסי וחשוב לריצה וספורט?

חולצה מהממת מבד נושם? יש. נעליים מותאמות לכף רגל ולרץ? יש. גרבי ריצה איכותים וצבעונים? רגע. מה? כן, כן. שמעתם נכון. אם התאמנתם עד עכשיו בלי גרבי ריצה וספורט ייעודים אז זה הזמן לעצור ולקרוא את המאמר הזה. גרביים איכותים ויעודים לריצה יועילו לכם בכל כך הרבה מובנים ולטווח הרחוק. אז למה זה כל כך חשוב? אנחנו כאן להסביר!


מה זה גרבי ריצה?

יש גרביים המיוצרים ומיועדים במיוחד עבור ספורטאים. כשאתם מתאמנים, אתם מזיעים (בינינו מי לא?) – בדיוק כפי שאתם דואגים לנעליים, בגדים וציוד ספורט מתאים – כך גם חשוב להצטייד בגרביים לריצה, גרביים מנדפים, עמידים ואפילו אופנתיים וצבעונים גרבי ריצה מאופיינים בעיקר בהתאמה מדויקת לכפות הרגליים כשהמטרה היא לשמור על כפות רגליים יבשות וברמת לחות מתאימה לאורך כל הפעילות הספורטיבית והכי חשוב – שלא נרגיש את הגרביים בכלל על הרגליים ויגרמו לנו להרגיש קלילים עם כף רגל יבשה.


מה היא חשיבות גרבי ריצה ספורט?

כאמור, בחירה נכונה של גרבי ריצה היא לא פחות חשובה מבחירת נעלי ריצה. בנוסף לעובדה שגרביים מתאימים יכולים לשפר את ביצועי האימונים שלכם – הן גם יוכלו לסייע לכם לשמור על כפות רגליים יבשות ובריאות לאחר שעות ריצה ורכיבה רבות.

  • בניגוד לגרביים רגילים, גרבי ספורט עשוים מבד סינטטי המיועד במיוחד לפעילות גופנית; בד אוורירי, נושם ודוחה זיעה ובכך מסייע בשמירה על כפות רגליים יבשות ומאווררות לאורך כל האימון.

  • גרבי ספורט שומרים על הרגליים שלנו מפני פציעות, שפשופים ומקטינים משמעותית את הסיכון ליבלות ושלפוחיות כואבות.

  • שימוש בגרביים לא מתאימים בזמן פעילות גופנית עלול לגרום לשלפוחיות אחרי ריצה, בעיות בציפורן, פטריות ודלקות עור לא נעימות.

  • הריפוד ושיטת התפירה הייחודית בגרבי ספורט מעניקה לספורטאי הגנה טובה יותר באזורים בכף הרגל שמתאמצים הכי הרבה בזמן הפעילות. עיקר הריפוד נמצא סביב העקב ואזור הבוהן, אזורים בהן רוב החיכוך בזמן הריצה, ובכך מאזן את פיזור הלחץ.

לסיכום,

אין היגיון לקנות זוג נעלי ריצה איכותים אם אתם ממשיכים לגרוב גרביים מכונה או גרביים מצמר הפוגעים בכפות הרגליים שלכם ובאיכות האימון - בחירת גרביים לא נכונה שוללת מכם את האפשרות להפיק את המיטב מנעלי הריצה שלכם, פוגע בבריאות כפות רגליכם ומגביל את הביצועים שלכם.

הגיע הזמן להכיר איכות חיים חדשה וליהנות מגרבי ריצה וספורט ללא תפרים, ולעשות את זה עם המון סטייל וצבעוניות.

0 תגובות
bottom of page