top of page

יום בחיי אלופי העולם באיש ברזל 70.3 : כריסטיאן בלומנפלט וגוסטב אידן

צמד הטריאתלטים הנורבגיים וספורטאי החסות שלנו כריסטיאן בלומנפלט וגוסטב אידן השתלטו על חשבון האינסטגרם הגלובלי שלנו וסיפקו תיעדו מיוחד מיום במחנה האימונים בגובה בפונט רומיאו (Font Romeu) בצרפת. גוסט הוא אלוף העולם באיירונמן 70.3 (חצי איש ברזל) וכריסטיאן בעל שיא העולם באיירונמן 70.3. תיהנו מיום מצחיק ותחרותי בחיים של שני כוכבי על.

גוסטב אידן ( Gustav Iden ) מתחרה במסגרת סדרת הטריאתלון העולמית של ITU, גביע העולם לטריאתלון של ITU ומרחקי חצי איש ברזל (איירונמן 70.3) .

בשנת 2019 זכה במדליית זהב באליפות העולם בחצי איש ברזל, לפני אליסטר בראונלי.

בשנת 2018 הוא היה חלק מהפודיום הנורווגי עם קספר סטורנס וכריסטיאן בלומנפלט שסיימו לפניו במקום הראשון והשני בהתאמה ב- ITU WTS ברמודה.

ההישגים של אידן באליפות נורבגיה כוללים תארים לאומיים בטריאתלון ובדואתלון משנת 2014.

בשנת 2019 גוסטב אידן הפך לאלוף העולם הצעיר ביותר באיירונמן 70.3 (חצי איש ברזל) אי פעם כשחצה את קו הסיום ראשון בניס, צרפת, בהיותו בן 23 בלבד.

הניצחון הדרמטי שלו בצרפת הפתיע מעט את ענף הטריאתלון ואיש ברזל, אבל זה היה רגע שגוסטב התאמן אליו במשך שנים.


כריסטיאן בלומנפלט מתחרה גם במסגרת סדרת הטריאתלון העולמית של ITU, גביע העולם לטריאתלון של ITU ומרחקי חצי איש ברזל (איירונמן 70.3) .

כריסטיאן סיים במקום השלישי בשנת 2017 ובמקום החמישי בשנת 2018 בסבב הטריאתלון העולמי (ITU).

כריסטיאן מחזיק בשיא העולם הנוכחי במרחק חצי איש ברזל (Ironman 70.3) השיא עומד על זמן מטורף של 3:29:04 שע, (שחיה 23:23 דק', רכיבה בזמן של 1:56:52 שעה, ריצת חצי מרתון מהירה ביותר של 1:06:58 שעה). שיא זה הוא קבע באליפות המזרח התיכון בחצי איש ברזל שנערכה בבחריין בשנת 2018. בשנת 2019 קבע נוסף בחצי איש ברזל שעומד על 3:25:21 שעות. לינק לכתבה: יום בחיי אלוף העולם בחצי איש ברזל - כריסטיאן בלומנפלט

כריסטיאן בלומנפלט וגוסטב אידן
כריסטיאן בלומנפלט וגוסטב אידן

כריסטאין וגוסטב הם ספורטאי החסות שלנו ומובילים את קולקציית NORBOYS של גרבי הטריאתלון וגרבי ריצה אשר יוצרו בשיתוף פעולה ייחודי בינינו. אנחנו שמחים שצמד הטריאתלטים המוכשרים והטובים בעולם נמצאים בצוות ובקהילת הספורטאים שלנו.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page