top of page

יום בחיי אלוף העולם בחצי איש ברזל: כריסטיאן בלומנפלט

ספורטאי החסות שלנו כריסטיאן בלומנפלט (Kristian Blummenfelt), טריאתלט בינלאומי ומחזיק שיא העולם בתחרות חצי איש ברזל תיעד יום בחייו בערוץ האינסטגרם הגלובלי שלנו בו סיפק הצצה לשגרת האימונים היומית שלו וענה על מספר שאלות מעניינות. לצפייה ביום בחיי אלוף העולם:

כריסטיאן (24) מברגן, נורווגיה הוא אחד הטריאתלטים הטובים בעולם.

הוא סיים במקום השלישי בשנת 2017 ובמקום החמישי בשנת 2018 בסבב הטריאתלון העולמי (ITU World Triathlon Series).

כריסטיאן מחזיק בשיא העולם הנוכחי במרחק חצי איש ברזל (Ironman 70.3) השיא עומד על זמן מטורף של 3:29:04 שע, (שחיה 23:23 דק', רכיבה בזמן של 1:56:52 שעה, ריצת חצי מרתון מהירה ביותר של 1:06:58 שעה). שיא זה הוא קבע באליפות המזרח התיכון בחצי איש ברזל שנערכה בבחריין בשנת 2018. בשנת 2019 קבע נוסף בחצי איש ברזל שעומד על 3:25:21 שעות.


במקורו הגיע כריסטיאן עם רקע בשחייה, והיה גם אחד הרצים הטובים ביותר של נורבגיה למרחקים קצרים והתמודד באליפות אירופה בשנת 2011 כג'וניור. ההצלחה הגדולה הראשונה שלו בטריאתלון הייתה באליפות אירופה בשנת 2015 בה זכה במדליית ארד.

מאז,כריסטיאן זכה במספר מרוצי גביע העולם של ITU, עלתה לפודיום בשמונה מרוצי סבב הטריאתלון העולמי וזכה בג'רזי הסופר ליג בשנת 2017. כריסטיאן ייצג את נורבגיה במשחקים האולימפיים בריו 2016. כריסטאין ושותפו לאימונים ותחרויות גוסטב אידן הם ספורטאי החסות שלנו ומובילים את קולקציית NORBOYS של גרבי הטריאתלון וגרבי הריצה שלנו שיוצרה בשיתוף פעולה עיצובי ביחד איתם. יש לנו שניים מהטריאתלטים הטובים בעולם בצוות שלנו ואנחנו שמחים לעבוד איתם ולתמוך במטרות שלהם.

קריסטיאן בלוממנפלט (Kristian Blummenfelt), טריאתלט בינלאומי

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page