top of page

כתבו עלינו במאקו: ייצור ירוק לסביבה של incylence - גרביים המיוצרים מחומרים ממוחזרים

מאקו גרין (mako.co.il) סיקרו עסקים ומותגים ישראלים הפועלים מתוך אג'נדה סביבתית ועם אחריות לצמצום טביעת הרגל הפחמנית שלהם, בתוך העולם שלנו אנחנו שמחים ומקדמים בכל יום להיות אלו שגם מטיבים עם הסביבה, ועוזרים לאמץ אורח חיים אקולוגי יותר, או לפחות לפגוע בסביבה פחות.

מתוך מגזין מאקו: ״INCYLENCE הוא סטארט-אפ צעיר המתמחה בפיתוח גרבי ספורט לביצועים גבוהים ששם דגש על מודעות סביבתית וקיימות. החברה מייצרת גרבי ספורט העשויים 97% מחומרים ממוחזרים.״
גרבי ריצה המלצה מגזין וואלה

כיצד בא לביטוי המושג ירוקים לסביבה בגרביים שלנו:

הגרביים מקולקציית RENEWED 97 עשויים מ- ECONYL® חוט ממוחזר המיוצר מפסולת כמו רשתות דייג ישנות, שטיחים ישנים ומוצרי אופנה ישנים. התהליך מתחיל באיסוף המרכיבים לפני שהם נשלחים לים והופכים לפסולת שמזהמת את האוקיינוסים בכל רחבי העולם. הפסולת הזו ממוינת ומנוקה כדי לשחזר כמה שיותר ניילון בתהליך. השלב השני הוא התחדשות וטיהור רדיקליים. פסולת ניילון ממוחזרת ממש בחזרה למצבה המקורי וכך ונוצרים חוטי טקסטיל חדשים. הניילון המחודש זהה לחלוטין לניילון בתולי. לאחר מכן, החומר משמש לייצור מוצרים חדשים.

קולקציית RENEWED 97 שלנו הם גרבי ספורט העונים על הדרישה שלנו לפונקציונליות גבוהה תוך שימוש בפסולת ישנה לייצור לא מזהם.


גרביים העשויות מחומרים ממוחזרים או לא מזהמים הם דרך קטנה אך אדירה להשפיע לטובה על הסביבה:

במקום להשתמש בחומרים חדשים, בתולים ולא ירוקים לסביבה, גרביים אלו נוצרות מחומרים ירוקים לסביבה וממוחזרים. תהליך זה מפחית פסולת ושומר על משאבי טבע, שכן נדרשים פחות אנרגיה ומים כדי להפוך חומרים ממוחזרים למוצרים חדשים. בנוסף להיותם ידידותיים לסביבה, גרביים עשויות מחומרים ירוקים גם נוחות ועמידות לאורך זמן.


כשאתם קונים גרביים, חפשו מותגים ירוקים לסביבה ולא מזהמים, יש מגוון רחב של דגמים וסגנונות לגרבי ריצה וגרבי רכיבה העשויים מחומרים ממוחזרים או לא מזהמים, כך שתוכלו למצוא את הזוג המושלם שיתאים לסגנון האישי שלכם.


לא רק גרביים ממוחזרים עוזרים לכדור הארץ, אלא הם גם תומכים בחברות המחויבות לקיימות. על ידי בחירת בגרביים של חברה ירוקה, אתם תומכים בעסקים שמתעדפים את הסביבה. אז בפעם הבאה שתצטרכו לחדש את אוסף הגרביים שלכם, תשקלו בחוכמה לבחור בזוג העשוי מחומרים ממוחזרים. לא רק שתעזורו לכדור הארץ, אלא גם תשקיעו בעצמכם עם מוצר נוח ועמיד היצור תחושה טובה בלב בזמן השימוש בו.



0 תגובות
bottom of page