top of page

כתבו עלינו : קולקציית הריצה של incylence במגזין וואלה

מגזין וואלה - קולקציות חדשות כתבו על השקת קולקציית גרבי הריצה החדשה שלנו: INCYLENCE ISRAEL השיקה קולקציה של גרבי ריצה לקיץ 2021

קולקציית גרבי הריצה וספורט של INCYLENCE ISRAEL לקיץ 2021 יצאה והיא צבעונית מתמיד. הקולקציה החדשה כוללת תמהיל צבעים ועיצובים פשוטים ומושכים בשילוב צבעים בהירים ורגועים יותר.
גרבי ריצה המלצה מגזין וואלה

קולקציית גרבי הריצה וספורט של INCYLENCE ISRAEL לקיץ 2021 כבר כאן והיא צבעונית מתמיד. הקולקציה החדשה כוללת תמהיל צבעים ועיצובים פשוטים ומושכים בשילוב צבעים בהירים ורגועים יותר, בדגמי גרביים קצרים וגרביים ארוכים.

קולקציית הריצה וספורט של INCYLENCE מגיעה באיכות הידועה והמכורת של המותג, בד מיקרופייבר ®Microlon אולטרה קליל המספק את המאפיינים הטובים ביותר אשר נחוצים לביצועי ריצה וספורט מקסימליים כגון נידוף לחות יעיל, יכולת אוורור וויסות החום.

קולקציית הגרביים החדשים היא מה שצריך לאימון הבא, קביעת שיא אישי או פשוט הצעדים הראשונים בעולם הריצה: הגרביים בעלי התאמה מושלמת ונוחות יוצאת דופן בזכות תכונות רבות. מתאים לכולם - ממתחילים עד לאלופי עולם, תוכלו להנות מהגרביים בכל יום מחדש, בזמן אימון או רכיבה על אופניים, בחדר כושר או אימון כח, בחיי היום יום, בעבודה ובמשרד.



0 תגובות
bottom of page