top of page

INCYLENCE INSIGHTS: הכל אודות הלוגו שלנו


לינקס מייצג את המותג שלנו incylence israel

אודות המותג: כל מה שרציתם לדעם על הלוגו שלנו!

לפני כשלוש שנים ישבנו יחד ופיתחנו חזון וזהות שרצינו ש- INCYLENCE יגלם. אחד ההיבטים העיקריים לכך היה עיצוב הלוגו והמסר שהוא מעביר לקהילה שלנו. חשבנו לתת לקהילה שלנו את הסיפור מאחורי הקלעים על עבודת יצירת הלוגו ובחירת חתול הלינקס (lynx) כדמות המודל והייצוג שלנו.

טבע פראי כבר מלכתחילה רצינו להפגין חופש, חיבור חזק לטבע הפראי. מאחר ואנו ספורטאי הסיבולת מבצעים את האימונים שלנו בתשוקה רבה. במחשבה ראשונה בחרנו ללכת עם הצבי מכיוון שהצבאים ידועים במהירותם הרבה, אצילים, מרשימים ואנו אהבנו את ההילה שיש סביב הצבי בטבע. לאחר מכן חזרנו בנו במחשבותינו לגבי הצבי וחשבנו מה באמת מייצג INCYLENCE.

אנו אלה שרודפים אחרי יעדים בנחישות מלאה; יעדים ומטרות אישיות, מסלולי אופניים ורכיבה מטורפים וחדשים, שיפור הריצה והתמקצעות בשחיה לקראת המטרה, מרתון, טריאתלון או תחרות איש הברזל הבאה. אז באופן שאנחנו יצורים פרואקטיביים, אנו לוקחים את גורלנו בידינו.

פיתוח הלוגו של incylence  - גרבי פרימיום לספורטאים

צייד ערמומי

כאשר נחשפנו אל חתול הלינקס הוא משך אותנו מייד חזותית אך גם מאוד התחברנו עם מאפייניו.

חתול הלינקס (שֻׁנָּר) בדרך כלל בודד,מדי פעם צד יחד עם בן זוגו וכך הם תומכים זה בזה.

בדיוק כמו שאנו ספורטאי סיבולת: מציבים יעדים אישיים ויוצרים תוכניות כדי שנוכל להשיג את המטרות שלנו.

לעתים קרובות אנו בעצמנו; ״ציידים של מטרות״ - או בפשטות: רצים, רוכבים על אופניים, שוחים או מתאמנים באופן כללי - בשעות הבוקר המוקדמות בזריחה או מאוחר בלילה, כך אנו נהנים גם מתמיכת חברים לאימונים או לקבוצה. בדיוק כמו חתול הלינקס בזמן הצייד.


חתול הלינקס (שֻׁנָּר) הוא צייד ערמומי. הוא מהיר, מגיב בשניות ויש לו ציפייה רבה. הוא יכול לטפס על עצים ואפילו לשחות כדי להשלים את הציד והמטרות שלו. אנו כ״ציידים״ מתמודדים גם עם גורמים שונים. אנחנו מתאמנים, שוחים, רוכבים ורצים. שואפים ורוצים להיות מהירים והכי טובים עבור עצמנו.

אנו גם לא נרתעים מאתגרים והרפתקאות, תמיד יש לנו את המטרה באופק. לכן אנו משתמשים בהאשטאג - #huntincylence זו הסיבה שלינקס מייצג את המותג שלנו ומשמש כלוגו שלנו. זה מתאים למותג, לדעות ולערכים שלנו כאנשים, יזמים וספורטאים. זה גם נראה מגניב ואנו גאים שהלוגו בצורת הלינקס נמצא על הגרביים, החולצות והכובעים שלנו, גאים לצייר אותו על האריזה שלנו ולהראות אותו ברחבי העולם. אנו מקווים שאתם ״הציידים״ גאים באותה מידה להביע מסר חשוב אחד: אני צייד! צייד של מטרות, צייד של חלומות.... ואם אתם מתבלבלים תזכרו דבר אחד: זה חתול לינקס (שֻׁנָּר), לא שועל!😀 #forthehunters

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page