top of page

2020: איזו שנה זו הייתה



שנת 2020 הייתה שנה מיוחדת בוודאות, שנה אשר יסופר עליה לדורת הבאים. האתגרים שהחברה שלנו התמודדה עמם השנה היו מיוחדים ולא צפויים, בשבוע האחרון ישבנו סיכמנו וכתבנו בבלוג קצת מהשנה שעברה עלינו. הבלוג לא דן במגפת הקורונה, אלא בא לתת תובנות לגבי מה שעברנו בעקבות כך ומה אנחנו מתכננים לעשות. אנו רוצים לנצל את ההזדמנות לומר תודה! תודה שתמכת בנו ושיתפת אותנו בתשוקה שלך.



ינואר: טיסה לברגן

צמד הספורטאים הנורווגי גוסטב אידן וכריסטיאן בלומנפלט נבחרו להיות ספורטאי החסות של incylence לשנת 2020. הידיעה על הבחירה נשמרה בסוד חודשים רבים, למרות הרצון העז לספר את זה. יכולים לדמיין כמה קשה זה? :) בשבוע הראשון של שנת 2020 - שמרגיש כמו לפני עשור - אלכסנדר, מייסד incylence טס לברגן לפגוש את השניים ולצלם קטעים ראשונים לחשיפת שיתוף הפעולה. אחרי יומיים עמוסים אך מהנים ומעוררי השראה היה לנו כל מה שאנחנו צריכים כדי להשיק את שיתוף הפעולה החדש עם צמד הספורטאים המוכשר, שניהם מתחרים במסגרת סדרת הטריאתלון העולמית של ITU ובעלי תארים רבים בתחום הטריאתלון למרחק חצי איש ברזל.

צמד הספורטאים הנורווגי גוסטב אידן וכריסטיאן בלומנפלט
צמד הספורטאים הנורווגי גוסטב אידן וכריסטיאן בלומנפלט

פברואר: חודש חדש עיצוב חדש

בסוף חודש פברואר השקנו שני עיצובים חדשים. דגם CURLS TEAL ו- CURLS INFERNO, לא רק השקנו עיצובים נוספים אלא הצגנו גם שני צבעים חדשים לחלוטין. זו הייתה הפעם הראשונה שבה השתמשנו בסגנון צבעים וגוון זה!

מרץ: אקספו ראשון בוטל

וירוס הקורונה מתחיל להשפיע, אקספו ראשון בוטל, המירוץ הראשון בוטל, סגר וכל המשמעויות שלו. בדיוק בתקופה זו המשכנו לעבוד במרץ על הנציגות הרשמית המבוססת בישראל - incylence israel.

וכאן הגיע השאלה מה אנו עושים וכיצד אנו מגיבים למשהו שמעולם לא עמדנו בפניו כחברה. למען האמת: לא הייתה לנו תשובה לכך. ניסינו להישאר חיוביים, להמשיך לעבוד ולהפיץ וייב חיובי. אבל בדיעבד היינו במצב של הלם במשך שבועיים. כמה לילות ללא שינה, אימוני אופניים קלים וריצות שטופות שמש במסגרת המגבלות כך שמרנו על חשיבה יצירתית. נפלנו וקמנו שוב.

אפריל: סקר הגרביים הגדול


פרויקט אחד שיצרנו במטרה להפיץ חיוביות מסוימת היה קרב הגרביים הוירטואלי אשר יצרנו באינסטגרם. ביצענו סקר בקרב הקהילה שלנו באינסטגרם עם 16 מדגמי הגרביים שלנו, לדו-קרב הסופי הגיעו שני עיצובים אשר התמודדו אחד מול השני בקרב נוק-אאוט והקהילה שלנו הצביעה על הגרב המועדפת עליהם באינסטגרם שלנו. סקר הגרביים התקיים במשך שבוע, הגרבים אשר נבחרו ע״י הקהילה: גרבי ריצה Levels White.


מאי: הנציגות הרשמית בישראל

בחודש מאי השקנו באופן רשמי את הנציגות בישראל- incylence israelֿ, הנציגות הרשמית של מותג גרבי הספורט INCYLENCE בישראל בהובלת דביר בסון. פתיחת הנציגות בישראל מהווה עבורנו סימן דרך חשוב בהתרחבות הגלובלית שלנו כחברה ודווקא בתקופה מאתגרת זו בחרנו להשיק את המותג גם בישראל מתוך ביקוש ואמונה במוצרים שלנו ולאפשר גם לקהל בישראל שירות של גרבי פרימיום ושירות גרביים עד הבית.


יוני: לומדים קצת נורווגית

האם ידעת vinne פירושו לנצח ו tjommi הוא בן זוג טוב? ובכן, עכשיו אתם יודעים! כאשר החלטנו להשיק קולקציית גרביים בעיצוב אישי עבור כריסטיאן בלומנפלט וגוסטב אידן מנורווגיה ידענו שאנחנו הולכים להכניס לתוכה הרבה אופי קהילתי. הקו המנחה שלנו בקולקציה זו - אתה לא רק קונה גרביים, כשתקבל את הגרביים מקולקצית נורבגיה, אתה תהיה חלק מהקבוצה וחזון הצמד הנורווגי וזה יניע אותך לפעולה. בין אם זה שיא אישי, השלמת מרחק או פשוט כיבוש המטרה העצמית שלך!


יולי: בואו נמשיך להתגלגל!

קיץ באירופה וישראל, חם כרגיל ובמיוחד לכבוד הקיץ השקנו את קולקציית גרבי הטריאתלון בעיצובים חדשים וזוהרים! היינו קצת סקפטיים לגבי זה תגובת הקהילה שלנו מהעיצוב, אבל התברר שזה אחד העיצובים המיוחדים ואהובים.

גרבי ריצה וטריאתלון
זוהר וצבעוני

אוגוסט: לנוח ולחשוב קדימה

ניצלנו את ההזדמנות להירגע ולחשב מסלול קדימה. הטמפרטורות בישראל והמבורג הגיעו לכ-40, בישראל זה הגיוני אך אם אתם מכירים את המבורג אז תבינו עם כמה זה משוגע. האמת לא ממש נחנו, אבל כבר תכננו את השנה הבאה עם הפתעות וגרביים בעיצובים מטורפים.


ספטמבר: תחרויות מעטות מתקיימות

את חודש ספטמבר פתחנו עם בשורה ,לאחר תקופה ארוכה ללא תחרויות רשמיות מספר תחרויות יתקיימו תחת הגבלות הקורונה . סבב אליפות העולם בטריאתלון WTS הזירה הבין לאומית והכי משמעותית בענף הטריאתלון! סבב הWTS התקיים בהמבורג וכלל נציגות מכובדת של המשלחת הישראלית, טובי הטריאתלטים בישראל, האחים שחר שגיב ורן שגיב מלווים במאמנים ליאור כהן ואור ברגר. רשימת המשתתפים באליפות העולם בטריאתלון כללה מתחרים בולטים וחזקים מאוד בהם וינסנט לואיס (vincent luis) , הצמד הנורבגי וספורטאי החסות שלנו, גוסטב איידן (Gustav Iden) כריסטיאן בלומנפלט (KristianBlummenfelt), אלכס יאי (AlexYee) ואליסטר בראונלי (Alistair Brownlee) ועוד.

בימים שלפני התחרות נפגשה המשלחת הישראלית עם מנכ״ל ואחד המייסדים של חברת INCYLENCE להיכרות אישית איחולי הצלחה חשיפה לגרבי הטריאתלון של החברה. מפגש זה מחזק את קשרי הספורטאים ושיתופי פעולה בינלאומיים בין ישראל וגרמניה. --->המשך קריאה על המפגש ימים ספורים אחרי סבב אליפות העולם בהמבורג התקיימה בישראל תחרות הוולודרום העברית הראשונה בה לקחנו חלק כחסות ופרסים למנצחי הקטגוריות, את האירוע הפיקו ניב לינבר וליאור כהן, מקימי המיזם TLVelodrome אשר מהווה מסגרת מקצועית לאימון ותחרויות במתקן הולודרום החדש בתל אביב. לראשונה בישראל בשיתוף איגוד האופניים תחרות רשמית ראשונה בוולדרום "תחרות הוולודרום העברית הראשונה" תחרות חלוצית בענף.


תחרות הוולודרום העברית הראשונה


אוקטובר: אליפות העולם באיש ברזל, קונה, הוואי

זו התקופה בשנה בה כל קהילת הטריאתלון ואיש ברזל מסתכלת אל עבר אי קטן באוקיינוס השקט בו הספורטאים החזקים והמהירים ביותר נלחמים נגד החום, הלחות והמרחק על תואר אלוף העולם באיש ברזל. עבורנו זה אירוע מדהים והכי מתאים להשקת קולקציית גרבי הטריאתלון שלנו, הכל היה מתוכנן עבור ההשקה, אבל מכורח הנסיבות והשפעת הקורונה השלמנו עם היותנו לא בהוואי וביטול ההשקה בזמן התחרות. כמובן שהדגמים החדשים כן הושקו בצורה וירטואלית ומגניבה בשיתוף שלכם, הקהל שלנו. ---> איך בכל זאת השקנו את הדגמים החדשים


נובמבר: כתבו עלינו

את חודש נובמבר פתחנו עם מספר אייטים וסקירת גרבי הריצה וטריאתלון שלנו: -כתבו עלינו במנטה - מגזין בריאות ואיכות חיים המוביל בישראל. לינק לכתבה

-הופענו במדור אופנה של מגזין מוצ״ש אשר כתבו על גרבי הריצה שלנו: הפרטים הכי ספורטיבים של השבוע. לינק לכתבה

-מגזין ראן פאנל (runpanel) ביצע סקירת מוצר של גרבי ריצה וטריאתלון שלנו. מגזין runpanel בדקו וסיכמו:

״ יש לחברה הצעירה והאמביציוזית הזאת גם את ה- look וגם את ה- say בתחום.״

דצמבר: רצים קדימה!

החודש האחרון בשנה הלא שגרתית הגיע, 2021 מתקרב אך התוכניות לגביו עדיין לא ידועות עד הסוף, כל יום דברים יכולים להשתנות, אירועי ספורט הם בסימן שאלה גדול עבור כולם, האם תחרות הישראמן תתקיים כמתוכנן? מרתון תל אביב עבר למתכונת וירטואלית, אקספו ואירועים בהם נוכל לפגוש את הקהל הם נמצאים בסימן שאלה גדול. מכלול הדברים משפיעים עלינו כחברה ישראלית ומותג בינלאומי, אבל אל תדאגו אנחנו מוכנים לכל תרחיש (:

גרביים מעוצבים
תמיד בחיפוש אחר עיצובים חדשים

אנו מחויבים לחלוטין לעשות כל שביכולתנו כדי לתרום להתפתחות חיובית מצד אחד ולהכין את עצמנו ואת INCYLENCE לכמה שיותר תרחישים. יש לנו הרבה תוכניות ואנחנו יודעים שכנראה לא הכל יקרה אבל אנחנו בטוחים: אנו נהיה מחויבים ב 100% לספק את המוצרים הטובים ביותר! אנחנו הרבה יותר מסתם מוצר או רק גרביים. אנחנו חיוביים, מעוררי השראה ושונים, אנחנו משתפרים יום אחר יום אחר יום, מקפידים לשמור על ההתלהבות שלנו באופן מתמיד ולרוץ אל פיתוחים חדשניים!


תודה רבה על התמיכה המדהימה שלך והאמונה בנו! אתם הטובים ביותר ומיטב המאמצים והפיתוחים שלנו לשנת 2021 מכוונים ויוצרים עבורך!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page