top of page

קצת עלינו: אלכסנדר זיגמונד, מייסד ומנכ"ל INCYLENCE

אלכסנדר זיגמונד, המייסד והמנכ"ל של INCYLENCE,

עובד באופן עצמאי כמנחה אירועי ספורט באירופה ויועץ (תקשורת).

אתלט מגיל צעיר ומתחרה בטריאתלון באופן מקצועי משנת 2014, את מותג הגרביים הקים בשנת 2017 בגרמניה מתוך צורך אישי לציוד מקצועי ותשוקה לפיתוח מוצרי קצה והקפדה על הפרטים הקטנים, בincylence מתכננים מעצבים ומייצרים גרבי פרימיום לספורטאים, גרביים לטריאתלון, גרביים לרכיבה וגרביים לריצה.

אלכסנדר מוביל את החברה עם חזון מדויק וברור - כשעושים משהו עושים אותו הכי טוב עם שילוב מנצח בין איכות וסטייל - ביצועים ופונקציונליות.


"הדבר הכי טוב בעבודה שלי הוא היכולת להתמקד באנשים ובהישגים שלהם! ״

״מאז הילדות שום דבר לא ריתק אותי יותר מאשר הישגים אתלטים. זה מתבטא בהישגי שיא המבוצעים מדי יום על ידי אנשי מקצוע בתחומי הדיסציפלינה שלהם או בקבוצות ספורט המגדלות מלמדות ומפתחות ספורטאים חובבים בעלי התחייבויות משפחתיות, חברתיות ומקצועיות. בראייתי ספורט מחבר, מרתק ועושה טוב לכל אחד! באמצעות סקרנות, עיתונות או מדיה והבלוג האישי שלי, אני מסוגל להתמקד לרגע בשחקני הקצה - ספורטאים, מאמנים, מנהלים מקצועיים או מתנדבים - ולהעריך את הביצועים שלהם. דווקא את הרגעים האלה אני הכי אוהב בעבודתי! "


הקריירה הספורטיבית של אלכסנדר: אלכסנדר התחיל עם ספורט תחרותי כילד צעיר מאוד והיה חלק מנבחרת המבורג בכדורגל במשך מספר שנים, בגיל בוגר יותר הצטרף אלכס לנבחרת ההתאחדות של איגוד הטניס של המבורג והגיע למספר הישגים, אליפות נבחרת המבורג ואליפות המבורג בדאבל. לתחום הטריאתלון ואיש ברזל הגיע לאחר שנים של ספורט כדור ומספר פציעות שבסופם החליט לחפש אתגר חדש ומרתק. אלכסנדר מתחרה באופן מקצועי בתחום הטריאתלון כ 6 שנים, בהם ניצח את חצי איש ברזל Nordseeman ולהשלים את תחרות איש ברזל צ'אלנג' רוט (ChallengeRoth) בזמן מרשים של 08:40. שבוע אימונים טיפוסי של אלכסנדר: אלכסנדר מציין כי שבוע האימונים האופייני אינו קיים מכיוון שהתוכנית האימונים שלו מותאמת בקפידה לתקופה למטרות עתידיות ולעומס העבודה הכללי. ככלל, אלכסנדר מתאמן כ 20 שעות בשבוע, שוחה ארבע עד חמש פעמים (כ- 16 ק"מ), רוכב על אופניים ארבע פעמים (כ- 300 ק"מ) אימוני טריינר ואימוני חוץ ורץ חמש עד שש פעמים (כ- 60-70 ק"מ). הנתונים משתנים כלפי מעלה או מטה בהתאם למיקוד האימון הספציפי ותחרות המטרה שלו.

הישגים בולטים בתחרויות איש ברזל :

אלכסנדר המכונה SockenSieggi# מתפעל את ערוצי הסושיאל שלו בקפידה רבה מתוך תשוקה ואמונה בעיסוק שלו ערוץ היוטיוב של אלכסנדר עמוד האינסטגרם דף הפייסבוק

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page